Huumori on vaikea laji ja rankempi huumori vielä vaikeampaa. Tämän sai kokea kantapään kautta nettiosoitteita välittävä GoDaddy.com, joka teki Superbowl-viikonloppua varten koiramaisen mainoksen. Superbowl on siis maailman suurin urheilutapahtuma ja kyseisen tapahtuman mainoksiin panostetaan valtavasti aikaa ja rahaa.

Erityisesti lemmikit ovat olleet viimeisten vuosien aikana vahvassa nosteessa mainonnassa, joten tätä kikkaa yritti myös GoDaddy. GoDaddyn mainos alkaa surullisesti, kun koira katoaa. Koira harhailee omilla teillään, kunnes palaa onnellisesti omistajansa luokse. Tässä vaiheessa mainos muuttuu kuitenkin yllättäväksi: omistaja nappaa koiran syliin ja toteaa: ”hyvä kun tulit, myin sinut juuri äsken GoDaddyssa.”

Liity Kuonon Koiraperheeseen 🐶

Saa viikoittainen yhteenveto parhaista koiranhoidon artikkeleista, liity mukaan arvontoihin ja saa alennuksia koiratuotteista!

Mainos aiheutti valtavan kohun nettiyhteisöissä. Mainosta syytettiin muun muassa pentutehdasoptimismista ja se tuomittiin muutenkin mauttomaksi. Nettifirma joutuikin vetämään mainoksen pian pois netistä sekä tietysti tulevan viikonlopun Superbowlin mainoskatkolta.

Kuono on olemassa yhteistyökumppaniemme ansiosta.
Pääyhteistyökumppanimme vuonna on Jalo.

Tilaa Kuonon Uutiskirje

Kuonon postituslistalla kuulet ensimmäisenä, mitä Kuonossa tapahtuu.
Uutiskirjeessä järjestetään myös omia kilpailuja ja muuta mielenkiintoista.


Saa Kuonon parhaat koiranhoidon artikkelit kätevänä e-kirjana! Yli 60 sivua koiranhoitoon liittyviä vinkkejä ja oppaita. Lataa ilmainen kirja nyt!

Lataamalla e-kirjan liityt myös Kuonon viikkokirjeeseen, jonka voit peruuttaa milloin tahansa.