Huumori on vaikea laji ja rankempi huumori vielä vaikeampaa. Tämän sai kokea kantapään kautta nettiosoitteita välittävä GoDaddy.com, joka teki Superbowl-viikonloppua varten koiramaisen mainoksen. Superbowl on siis maailman suurin urheilutapahtuma ja kyseisen tapahtuman mainoksiin panostetaan valtavasti aikaa ja rahaa.
Erityisesti lemmikit ovat olleet viimeisten vuosien aikana vahvassa nosteessa mainonnassa, joten tätä kikkaa yritti myös GoDaddy. GoDaddyn mainos alkaa surullisesti, kun koira katoaa. Koira harhailee omilla teillään, kunnes palaa onnellisesti omistajansa luokse. Tässä vaiheessa mainos muuttuu kuitenkin yllättäväksi: omistaja nappaa koiran syliin ja toteaa: ”hyvä kun tulit, myin sinut juuri äsken GoDaddyssa.”
Mainos aiheutti valtavan kohun nettiyhteisöissä. Mainosta syytettiin muun muassa pentutehdasoptimismista ja se tuomittiin muutenkin mauttomaksi. Nettifirma joutuikin vetämään mainoksen pian pois netistä sekä tietysti tulevan viikonlopun Superbowlin mainoskatkolta.