Muistatteko viime vuoden Superbowl-tapahtuman ja siinä nähdyn Budweiser-oluen mainoksen, jossa koira ja hevonen ystävystyvät?Video on tähän mennessä kerännyt YouTubessa yli 55 miljoonaa katselukertaa. On selvää, että koira ja hevonen marssitetaan uudelleen mainokseen.

Budweiser-olutmerkin omistajafirma Anheuser-Busch on julkaissut trailerikuvia Superbowl-videostaan. Mainoksessa nähdään karkaava labradori, hevonen ja epäilemättä runsaasti tunnetta:



Kuvat: Anheuser-Busch/US Today

Kuono on olemassa yhteistyökumppaniemme ansiosta.
Pääyhteistyökumppanimme vuonna 2019 on Jalo.

Tilaa Kuonon Uutiskirje

Kuonon postituslistalla kuulet ensimmäisenä, mitä Kuonossa tapahtuu.
Uutiskirjeessä järjestetään myös omia kilpailuja ja muuta mielenkiintoista.