Kuonossa banneri toimii jäätävän hyvin

Olen joskus väittänyt ihan julkisestikin, että bannerimainonta on kuollut tai ainakin kuolemassa oleva ala. Viikonloppuna kävin Kuonon viime vuoden banneridataa läpi ja näkemieni lukujen pohjalta hautajaisia ei ainakaan ihan vielä kannata viettää.

Analysoin viikonlopun aikana kaikki koira-alan toimijoiden bannerimainokset Kuonossa ajalta toukokuu 2015-helmikuu 2016.

Tulokset olivat yllättäviä: Adformin raportin mukaan bannerien CTR (click thru rate) oli noin Suomessa noin 0,1%.

Kuonossa tämä CTR on 0,425% eli yli neljä kertaa suomalaista bannerimainonnan keskiarvoa parempi. Kun joukosta ottaa parhaimman ja huonoimman tuloksen pois, on CTR koiramainoksissa silti lähes 0,4 prosentin luokkaa.

Eli myös bannerimainonta Kuonossa kannattaa, sisältömarkkinoinnista puhumattakaan.

Kysy tarjousta kevään banneri- ja sisältökampanjoista osoitteesta kuonomyynti at gmail.com