Kuono avasi ”koiranruuan Spotifyn” – ruoka kuukausitilauksella kotiovelle

Kuono avasi ”koiranruuan Spotifyn” – ruoka kuukausitilauksella kotiovelle

Kuono avasi ”koiranruuan Spotifyn” – ruoka kuukausitilauksella kotiovelle

by 9.12.2016
Share Button

Koiraihmisten verkkolehtenä ja sisältöpalveluna vuonna 2013 aloittanut Kuono.fi on perustanut verkkokaupan. Yhtiön ensimmäinen verkkokauppatuote on koiranruuan kuukausitilaus, jossa asiakas saa haluamansa koiranruuan suoraan kotiovelle kuuden tai 12 kuukauden tilauksella.

Kuonokauppa.fi pilotoitiin jo kesällä 2016 supermenestyksekkäästi ja nyt koiramessujen alla palvelu avautuu täysimittaisesti.
– Arvelimme jo etukäteen, että maailmalta tuttu konsepti saattaisi toimia Suomessakin. Palvelu on herättänyt selvästi paljon kiinnostusta järkevän toimitusmallin ja kilpailukykyisten hintojen takia, Janne Kujanen Kuonokaupasta kertoo.

Koiranruuan lisäksi asiakkaat voivat valita lisäpalveluja tilaukseensa, kuten vaikkapa hammashoitotuotteita, kakkapusseja ja vitamiineja samanlaisella kuukausimaksulla. Jatkossa valikoima laajenee niin, että kuukausimaksulla pystyy kattamaan lähes kaikki koiran tarpeet ruuasta hyvinvointiin ja mahdollisesti myös palveluihin. Tavoitteena on tulevaisuudessa voida hoitaa koiran kaikki menot ruuasta harrastuksiin ja esimerkiksi lääkärikäynteihin yhdellä kuukausimaksulla.

Kuonokauppa.fi on käynnistys Kuonon isommalle uudistukselle, joka rakentuu kevään mittaan. Tavoitteena on kasvattaa Kuonokaupasta merkittävä verkkokauppatoimija koiraliiketoiminnan alueelle. Kuono.fi on nykyiseillään Suomen suosituin koira-alan verkkosivusto, joka tavoittaa vuodessa noin 800 000 uniikkia kävijää.

Kuonokauppa.fi on laajasti esillä viikonloppuna 10.-11.12 Koiramessuilla Helsingin Messukeskuksessa.

600x300

Share Button
LUE MYÖS  Jaa piparikuvasi ja voita!